MKB SZÉPkártyás fizetési tájékoztató

MKB Bank SZÉPkártya

Az MKB SZÉP kártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhatsz áruházunkban.

A kiválasztott szolgáltatás megrendelése után az MKB Bank weblapjára irányítunk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethetsz MKB SZÉP kártyával.

Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy az MKB Bank fizetési felületén megadja a szükséges adatokat (kártya számát, kártyabirtokos jelszavát, továbbá a kártya lejárati dátumát és ellenőrző számát).

Az MKB Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni, valamint a rendelés visszaigazoló email is tartalmazza ezt.

Sikertelen tranzakció esetén az MKB Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

Részletes leírás a kártyás fizetés menetéről és a kapcsolódó ügyintézésről:

A megrendelés leadása után a bank oldalára irányítunk, ahol meg kell add kártya adataidat. Sikeres fizetés esetén a bank a tranzakció sikerességéről automatikusan értesít minket, így a képernyőn igazoljuk vissza a rendelés kifizetését. Kérjük, hogy a fizetési folyamat alatt ne zárd be a böngésző ablakot!

Bankkártyával történő fizetés esetén semmilyen, a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatot nem kezel, gyűjt, tárol, ezen adatokhoz semmilyen módon nem fér hozzá cégünk. Egyebekben a személyes adatok kezelésére az jogi nyilatkozat rendelkezései az irányadóak.

Ha nem sikerült a SZÉP kártyás fizetés semmi gond, akkor a rendelésedet leadhatod más fizetési móddal is.

A megrendelés lemondására csak abban az esetben van lehetőség, ha azt NEM azonnali kiszállítással kérted. Ennek oka, hogy a megrendelés leadása után azonnal elkészítjük a rendelt ételeket, hogy minél hamarabb kiszállíthassuk Neked. A rendelés személyre szabott, így ha lemondod, akkor azzal nem tudunk mit kezdeni. A rendelés lemondásának módja egy levél küldése az 1pizza@1pizza.hu címre.

Reklamáció, avagy... hogyan kapom vissza a pénzem? Minden SZÉP kártyával fizetett rendelésnél kérjük, hogy a reklamációt írásban küldd el az 1pizza@1pizza.hu címre. A reklamáció tartalmát minden esetben 5 munkanapon belül kivizsgáljuk, és amennyiben a panasz valós, úgy a kártalanítunk - szükség esetén a teljes vételárat visszautaljuk.

Adatvédelem és jogérvényesítési lehetőségek: Az a felhasználó, aki úgy érzi, hogy a webáruház üzemeltetői megsértették személyes adatai védelméhez való jogát, igényét polgári bíróság előtt érvényesítheti, vagy kérheti az adatvédelmi hatóság segítségét is.